Image1\ Image2\ Image3\ Image4\ Image5\ Image6\
 

TURNIEJ WIEDZY O PATRONIE GIMNAZJUM EDWARDZIE HR. KRASIŃSKIM 2016

 REGULAMIN  TURNIEJU

Turniej dzieli się na dwa etapy:

 

I etap – wewnątrzklasowy

II etap – szkolny

 

  • Zakres materiału w obu etapach będzie się opierał na życiorysie przekazanym uczniom.
  • Regulamin turnieju opracowały: p. Krystyna Siemiątkowska i p. Małgorzata Hass, które są odpowiedzialne za przygotowanie i przebieg uroczystości Dnia Patrona.
  • Pytania finałowe na platformie Kahoot opracuje p. Krystyna Siemiątkowska.
  • Dekorację wykona p. Małgorzata Hass i p. Katarzyna Kordyasz-Stolarska.
  • Obsługę techniczną platformy Kahoot podczas turnieju poprowadzi p. Przemysław Brzycki oraz Hubert Hys z kl. 3a.

 

 

I  ETAP  WEWNĄTRZKLASOWY - ELIMINACJE

  • Przystąpić do niego mogą wszyscy chętni uczniowie klas pierwszych.
  • Eliminacje klasowe przeprowadzane są w dowolnej formie przez nauczycieli odpowiedzialnych za turniej.
  • Uczniowie przygotowują się samodzielnie na podstawie otrzymanego życiorysu Patrona szkoły.

 

II  ETAP  SZKOLNY - FINAŁ

  • Udział w finale turnieju biorą 3-osobowe reprezentacje uczniów klas pierwszych wyłonione w I etapie.

 

Finał odbędzie się 10 czerwca 2016r. o godz. 9:00.

 

  • Turniej odbywał się będzie w formie interaktywnego quizu na platformie Kahoot, w którym oprócz wiedzy, ważna będzie szybkość udzielenia przez drużynę poprawnej odpowiedzi. 
  • Wszystkie zespoły odpowiadać będą równocześnie, na takie same pytania zamknięte jednokrotnego wyboru.
  • Punkty naliczane są automatycznie tej drużynie, która jako pierwsza udzieli poprawnej odpowiedzi (jako pierwsza wybierze prawidłową odpowiedź spośród podanych).
  • Zwycięża drużyna, która uzyska  najwyższą liczbę punktów.

 

Prosimy, aby uczniowie biorący udział w turnieju zapoznali się z funkcjonowaniem platformy Kahoot. Instrukcja przeprowadzania gry znajduje się poniżej.

 

UWAGI  KOŃCOWE

  • Uczniów biorących udział w turnieju obowiązuje strój galowy.
  • Wszyscy uczestnicy etapu finałowego otrzymają dyplomy, a zwycięzcy – nagrody rzeczowe.
  • Komisja ma prawo do podejmowania rozstrzygających decyzji w sytuacjach nieprzewidzianych regulaminem.
  • Nad prawidłowym przebiegiem turnieju czuwać będzie komisja w składzie:

- Krystyna Siemiątkowska

- Małgorzata Hass

- Przemysław Brzycki

 

W turnieju rywalizować będą następujące zespoły:

 

Ia

Gluźniewicz Filip

Parczyński Jakub

Pasińska Wioleta

Osełka Kuba

Tokarski Krzysztof

Zalewski Sebastian

Ib

 

Fałkowska Marta

Galińska Natalia

Łygas Michał

Machałowska Justyna

Zabrzygraj Kamila

Żebrowska Martyna

 

KAHOOT!

INSTRUKCJA PRZEPROWADZANIA GIER

Rozgrywka

  • Kliknij fioletowy przycisk: Play now
  • Kliknij fioletowy przycisk: Launch, żeby uruchomić quiz
  • Pojawi się ekran rejestracji uczestników → uczniowie wchodzą na swoich urządzeniach na stronę kahoot.it, a następnie wpisują numer gry (game pin), który wyświetlił się u góry strony. Wejście na stronę ułatwi kod QR (do pobrania pdf bit.ly/1fAdRl7 )
  • Po wpisaniu numeru gry (game pin) uczniowie muszą wpisać swoją nazwę: imię lub nick i kliknąć: Join game (przyłącz się do gry). Otrzymają komunikat: You’re In! (jesteś w grze) i czekają na uruchomienie gry przez Ciebie
  • Po lewej stronie widać, ilu graczy dołącza do gry: Players
  • Kliknij fioletowy przycisk: Start game (rozpocznij grę)
  • Na tablicy/ekranie wyświetli się pytanie i odpowiedzi (w róznych kolorach) Uczniowie na urządzeniu zobaczą tylko kolorowe kształty (sześciokąt, elipsa, trójkąt, kwadrat) - klikają kolor zgodny z odpowiedzią na tablicy
  • Gdy uczniowie odpowiedzą, na tablicy widać wykres (słupki) - rozkład odpowiedzi
  • Żeby przejść do tabeli wyników klikasz fioletowy guzik po prawej stronie ekranu: Next
  • Żeby przejść do następnego pytania klikasz fioletowy guzik po prawej stronie ekranu: Next
  • Powtarzasz czynności do wyczerpania pytań
  • Na koniec klikasz fioletowy guzik po prawej stronie: End
  • Pojawia się komunikat, kto jest zwycięzcą i wynik punktowy
  • Klikasz fioletowy guzik: Next
  • Kolejna plansza, to szybkie badanie opinii uczniów na temat quizu: gwiazdka – poziom radochy (czy to była dobra zabawa), learning - czy się czegoś nauczyli, recommend – czy polecają ten quiz, feeling - wrażenie ogólne
  • Klikasz fioletowy guzik: Final scores - ostateczny ranking
  • Ostatnia plansza to tabela wyników. Można tu pobrać wyniki quizu w formacie .xls → kliknij pomarańczowy guzik: Download results