Image1\ Image2\ Image3\ Image4\ Image5\ Image6\

Reforma edukacji

Szanowni Rodzice,

Informujemy, iż w związku z wprowadzeniem reformy edukacji, z dniem 1 września 2017 r. Nasza Szkoła przekształci się w ośmioletnią Szkołę Podstawową im. Władysława Rdzanowskiego w Radziejowicach.

Uchwałą nr XXXVII/171/2017 RADY GMINY RADZIEJOWICE z dnia 31.03.2017 r. do Szkoły Podstawowej im. Władysława Rdzanowskiego w Radziejowicach z siedzibą ul. Główna 2 włącza się Gimnazjum im. Edwarda hr. Krasińskiego w Radziejowicach z siedzibą ul. Kubickiego 3a.

W związku z tymi zmianami informujemy, że wszystkie informacje dotyczące klas gimnazjalnych będą umieszczane na stronie:

Tymczasowy rozkład jazdy autobusów

Rozkład DOWOZÓW  (ważny od dn. 05.09.2017 r. do 8.09.2017 r.)

Rozkład ODWOZÓW  (ważny od dn. 05.09.2017 r. do 8.09.2017 r.)

Rozpoczęcie roku szkolnego 2017/2018

Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2017/2018 odbędzie się 4 września 2017 r. (poniedziałek) o godz. 9.00 na hali sportowej Gimnazjum w Radziejowicach.

Msza św. w kościele o godz. 8.00

Dowozy tak jak na 8 do szkoły.

Zapraszamy!

Wycieczka w Bieszczady

W dniach 22-26 maja 2017 roku odbyła się wycieczka w Bieszczady. Brało w niej udział 43 uczniów naszego gimnazjum z klas Ia, Ib, Ic, IIa, IIIa, IIIb oraz 4 opiekunów: p. Grażyna Haude, p. Marta Latek, p. Elżbieta Olborska, p. Mariola Puchalska. Celem wycieczki było poznanie pięknego, górskiego krajobrazu oraz historii tego regionu. Naszą wycieczkę rozpoczęliśmy od zwiedzania Sandomierza, skąd podążyliśmy do Wołkowyji, gdzie nocowaliśmy. Następnego dnia ruszyliśmy szlakiem na Tarnicę. W kolejnych dniach zwiedziliśmy między innymi Cisną, Myczkowice, Hoczew, Lesko, Czarną, Muczne, Polańczyk, spacerowaliśmy po zaporze w Solinie. Płynęliśmy statkiem po zalewie Jeziora Solińskiego. Podczas rejsu zachwycaliśmy się cudownymi widokami i słuchaliśmy szant. Podziwialiśmy przepiękny krajobraz Bieszczad podczas przejazdu kolejką bieszczadzką oraz drezynami rowerowymi w Uhercach Mineralnych. Ostatniego dnia zwiedziliśmy Zamek Królewski w Sanoku, gdzie obejrzeliśmy galerię obrazów Zdzisława Beksińskiego i muzeum ikon oraz Muzeum Budownictwa Ludowego - największy i najstarszy skansen w Polsce.